حافظ مسلمی 1638 روز پیش
بازدید 51 بدون دیدگاه

مصاحبه فونسکا بعد بازی ولفسبرگ

در هفته دوم لیگ اروپا،رمی ها در اتریش مقابل ولفسبرگر یک بر به تساوی رسیدند.به گزارش سایت رسمی باشگاه،پائولو فونسکا بعد از این مسابقه گفت.


آیا تیم احتمالاً امروز اشتباهات زیادی مرتکب شده است؟

“ما می دانستیم که این یک بازی آسان نخواهد بود. ما مقابل یک تیم خوب بودیم و در کل مسابقه تسلط داشتیم ، اما با توپ نهایی ما اشتباه کردیم. ما شانس های زیادی ایجاد کردیم ، اما پاس نهایی ما را به درستی دریافت نکرد ، به ویژه در موقعیت هایی مانند بعد از گل خوب حریفان ما. ما فقط نتوانستیم شانس مناسبی برای گلزنی بعد از آن ایجاد کنیم. ”

آیا مطبوعات بالای حریفان یکی از مهمترین جنبه های بازی بود؟

“در برخی از نقاط ، جدا کردن از فشار ، به ویژه پایین پله ها کار ساده ای نبود ، اما فکر می کنم ما موفق شدیم بازی خود را به راحتی در نیمه حریفان انجام دهیم. همانطور که گفتم ، ما در حمله سوم انتخاب های اشتباهی انجام دادیم. ما می توانستیم چهار یا پنج بار گلزنی کنیم. ما تغییرات زیادی را در تیم ایجاد کردیم ، اما هنوز هم می توانستیم از جلو بهتر عمل کنیم. ”

از بازیکنانی که امروز انتخاب کردید انتظار بیشتری داشتید؟

“نگرش همه خوب بود و من از آنها راضی هستم.”

شما از نظر فنی در سطح بالایی کار می کنید ، به همین دلیل با پاس های خاص و کنترل توپ اشتباهاتی رخ داد؟ آیا این یک مشکل فنی یا تاکتیکی است؟

“این هر دو چیز است. ما از مخالفت و نحوه فشار آوردن آنها به پهلوها آگاهی داشتیم ، بنابراین ما مجبور شدیم توپ را به سرعت جابجا کنیم ، اما ما فقط نتوانستیم خطوط عبور را که لازم داشتیم ایجاد کنیم. ما همچنین برخی از تکنیک ها را ساختیم. اشتباهات در بعضی مواقع “

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *