حافظ مسلمی 1655 روز پیش
بازدید 59 بدون دیدگاه

باوانیولی:مسؤلیت شکست بر عهده من است

مربی تیم بانوان رم، بتی باوانیولی مسئولیت باخت ۳-۰ مقابل میلان در هفته اول لیگ سری آ را بر عهده گرفته است و از بهتر شدن و پیشرفت تیم گفت و بعد از مرور بازی یک‌شنبه شب شروع به تغییرات در جهت بهتر شدن همه چیز به رفع مشکلات خواهد پرداخت.
جالوروسی فصل را با شکست مقابل میلان آغاز کردند ، با باخت در دقایق پایانی تمایز بازی از نتیجه این بود که 70 دقیقه بازی به شدت رقابتی بود.
بیش از 2000 تیفوسی و طرفدار رمی در استادیو تره فونتانه حضور داشتند که یک رکورد برای یک تیم در لیگ بانوان به حساب می آید. باوانیولی سریعا بعد از بازی از حضور هواداران قدردانی کرد و بخاطر حمایت شان از آنها تشکر کرد.
“از طرفداران رم تشکر میکنم، قبلا اینجا را اینقدر پرازدحام ندیده بودم و این تعداد هوادار در استادیوم ندیده بودم. ما تمام تلاش مان را خواهیم کرد و باید به این طرفدار بازی ای ارائه دهیم که لایق آن هستند.”
“در بعضی مناطق زمین کمبود و ضعف داشتیم. واضح است که تعدادی از عناصر تاکتیکی ما با تیم هماهنگ نشده اند ، و علت این عدم هماهنگ ورودی های جدید تیم هستند، و این یک نقش مهم در عدم نتیجه گیری است.”
” ما تلاش کردیم در زمین میلان خطرساز شویم و موقعیت ایجاد کنیم اما آنها هم سعی در همین کار داشتند و ما در مدیریت مشکلات و خطراتی که برای ما ایجاد کردند، خوب نبودیم. اما من مسئولیت مشکلات را بر عهده میگیرم، و تلاش خواهیم کرد که بهتر شویم.”
آخرهفته هفته گذشته تیم رم در برابر پارسن ژرمن بازی 2-0 باخته را به مساوی تبدیل کرد و کامبک زد. اما یکشنبه مقابل میلان تیم چنین واکنشی نداشت و نتیجه ای حاصل نشد.
” این چیزی بود که بعد از پایان بازی دخترها را دور خودم جمع کردم و گفتم ، بود.
اول از همه به این دخترها تبریک میگم، چون باور داشتند و مبارزه کردند، اما به اندازه کافی نتیجه نداشت این مبارزه و چیزی که در مقابل پاریسن ژرمن اتفاق افتاده بود و ثمره تلاش و بدست آوردن دوباره بازی بود، این بازی دیده نشد و نتیجه نگرفتیم.”

هفته دوم دختران بتی باوانیولی برای رویارویی با فیورنتینا به فلورانس سفر خواهند کرد.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *