مصاحبه با لنیو بنیانگذار توکی دوکی !

به تازگی باشگاه آ.اس رم همکاری خود را با برند ایتالیایی توکی دوکی آغاز کرد بر این اساس طرفین برای ایجاد محتوای جدید و منحصر به فرد و همچنن محصولات و سایر پروژه ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد. و نخستین قدم طراحی نماد رم،رومولو بوده ست !سیمنه لنیو بناینگذار این شرکت که که هنرمند معروفی در شهر رم به حساب می آید،بعد از رسمی شدن این همکاری صحبت هایی انجام داده ست که در زیر قرار گرفته ست.

سیمونه،اشتیاق شما به رم از کجا می آید؟
“من در منطقه نوو سالاریو در رم متولد و بزرگ شده ام.اما همه اطرافیانم از تیم های دیگر حمایت می کنند،نمی دانم چرا!من رم را انتخاب کردم زیرا آنها نام شهر من را دارند.من رمی هستم و رنگ تیم را دوست داشتم.هر چقدر زمان بیشتری می گذشت.،بیشتر مانند یک دین می شد..همیشه احساس خوب به شهر داشتم.اولین باری که مدرسه را ترک کردم به کولوسئوم رفتم.یکی از نماد های شهر ست.پرشکوه،پرشور!نماینده شاد و سربلندی شهر ما!”

اولین مسابقه ای که برای دیدن به استادیوم رفتید؟
“تساوی خانگی یک بر یک مقابل میلان در طول فصل 1991-92 بود.ریتزیلی گلزنی کرد و سرمربی رم هم بیانکی بود.پدرم نمی خواست من به استادیوم بروم زیرا فکر می کرد خطرناک ست اما من مخفیانه بلیط مسابقه را خریدم.”

وقتی که کودک بودید،چه کسی بت و اسطوره شما بود؟
“بدون شک برونو کونتی!این هم به خاطر این که همراه با ایتالیا در جام جهانی 1982 قهرمان شد که هنوز در قلب من ست.او بازیکن فوق العاده ای بود.”

کدام مسابقه برای شما خاطره انگیز تر ست؟

“رم-پارما در 17ژوئن 2001 فراموش نشدنی بود!من نتوانستم بلیط بخرم بنابراین با تعدادی از دوستان خود به مرکز شهر رفتیم.یک جشن باورنکردنی بود.چیزی که هرگز فراموش نمی کنم.”

“از بین مسابقات اخیر ، من هرگز رم – بارسلونا را فراموش نخواهم کرد. به عنوان یک ایتالیایی در خارج از کشور ، این یک احساس خارق العاده و باورنکردنی بود ،هر کس به هر کجا که می رفتم ، با من درباره آن صحبت می کرد. آنها به من می گفتند: “تو هوادار رومی هستی؟ شما بارسلونا را شکست دادید – ما بازی را دیدیم! “مردم در همه جا به من گفتند – در مکزیک ، ژاپن ، در سرتاسر جهان. پوشیدن پیراهن رم خود در یک ضربه آزاد باعث شد تا همه در مورد آن بازی صحبت کنند. این یک احساس غرور واقعی بود. ”

به ما بگویید برند توکی دوکی چگونه ایجاد شد!؟
“من در موسسه طراحی اروپا در رم حضور یافتم و در آنجا برنامه های خود را شروع کردم. همه چیز از وب شروع شد ، در اوایل دهه 2000. خاطرات خلاق خودم را که یک تجربه چندرسانه ای هنری بود ، کنار هم قرار دادم. سپس چندین شرکت شروع به تماس با من کردند. در ابتدا من برای کار با آژانس های مختلف ایتالیایی و بین المللی به میلان نقل مکان کردم. کار من در حال توسعه بود و مارک های مختلف از من خواسته اند تا با آنها همکاری کنم. من با شریک تجاری خودم آشنا شدم ، که از نظر لجستیکی از من حمایت کرد و ما در سال 2003 ، وقتی به ایالات متحده نقل مکان کردم ، توکی دوکی را راه اندازی کردیم. ما با رفتن به نمایشگاه های کوچک ، سفر به جهان شروع کردیم و به تدریج بیشتر و بیشتر رشد می کنیم. ”

سبک خلاقیت خود را چگونه تعریف می کنید؟
“این ترکیبی از سبک های مختلف است. در هسته اصلی آن ، سبک کاوای ژاپنی و فرهنگ پاپ ست. من بیش از ده سال در یک باند بودم و تمام موهای رنگی و خال کوبی هایی که در محصولات من می بینید از آن صحنه الهام می گیرند. لمسی از طراحی ایتالیایی را می توان در همه کارهایی که انجام می دهیم مشاهده کرد. زیبایی شناسی اصلی توكی دوكی نتیجه سفرهای من و تمام منبع الهام بخشی است كه در زندگی ام با آنها روبرو شده ام. ”

چه موقع در مورد این پروژه به رم نزدیک شدید؟
“من همیشه رومولو را به عنوان یک شخصیت دوست داشته ام و فرزندانم قبلاً با یک اسباب بازی پر شده رومولو بازی می کردند. من با ارائه برخی از خصوصیات شخصیت هایم سعی کردم چرخش خودم را بر روی شخصیت قرار دهم. این در مورد تکامل یک موضوع است ، که همیشه در دنیای طراحی اتفاق می افتد – نسخه اول میکی موس با آنچه که اکنون می بینیم متفاوت است.”

“من سالها با سلام كیتی ، مارول كار كرده ام .باشگاه ایده ای را که در ذهن داشتم را دوست داشت ، بنابراین بلافاصله با هم ملاقات کردیم. از آنجا که من هوادار رم هستم ، حتی بیشتر از پروژه های دیگر در حرفه خودم تلاش بیشتری می کنم.”

ایده پشت رومولو چیست؟

“من می خواستم نمادی بسازم که بتواند هرچه بیشتر هواداران رم را معرفی کند ، به همین دلیل یک شخصیت زن در کنار او وجود خواهد داشت. دختر من نیز از رم حمایت می کند و برای دختران جوان مانند او نیز باید وجود داشته باشد. رومولو به تنهایی نخواهد بود – داستانی وجود خواهد داشت.”

به زودی محصولات شما با همکاری رم برای فروش خرده فروشی در دسترس خواهد بود. آیا می توانید کمی بیشتر درباره این پروژه برای ما بگویید؟

“اولا ما کلاه های جدید Era و اسباب بازی های قابل جمع آوری را راه اندازی خواهیم کرد. در کنار آن کالاهای لوازم التحریر برای مدرسه وجود خواهد داشت. همه طرفداران رم با خاطرات ، کیف مداد و کوله پشتی بزرگ شده ایم – من هنوز مال خودم را دارم. سپس یک طرح لباس برای زنان ، مردان و کودکان وجود خواهد داشت. ”

اهداف بعدی شما چیست؟

“با توکی دوکی می خواهیم محدوده خود را به کشور های دیگر گسترش دهیم. اکنون ما در هند کارهایی را انجام می دهیم ؛ ما در حال تلاش برای ایجاد یک هتل توکی دوکی در چین هستیم ؛ ما در آمریکای جنوبی در حال گسترش هستیم. توکی دوکی بسته به بازار هدف ، زبانه ای مختلف بستگی دارد. رمی ها در این زمینه کاملاً مناسب هستند ؛ امیدوارم که به گسترش رنگ های ما در سراسر جهان ، حتی بیشتر از آنچه که در گذشته وجود دارد ، کمک کنم.”

وقتی در آن طرف اقیانوس اطلس زندگی می کنید ، چگونه می توانید از رم ، تیم محبوب خود پیروی کنید؟

“با تنظیم زنگ  ساعت در اوایل صبح وقتی در آمریکا هستم، یا با قطع جلساتم یا می خوابم در هر کجای جهان هستم! بچه های من مسابقات را با من دنبال می کنند و آنها می دانند که روحیه من روی بقیه آخر هفته تأثیر خواهد گذاشت. اگر رم برنده شود ، به معنای بستنی برای همه است. اگر اوضاع بد پیش برود ، ما در مورد آن صحبت نمی کنیم. هر روز صبح ، اولین کاری که من انجام می دهم بررسی تمام وب سایت های رم است – یک روز عالی بود که ادین ژکو قرارداد خود را تمدید کرد ، قلبم را با خوشحالی پر کرد!

نظر شما در مورد فصلی که تازه آغاز شده چیست؟

“من همیشه در شروع هر فصل امیدهای زیادی دارم و همیشه به بازیکنانم اعتماد زیادی دارم. امسال این تیم خیلی خوب آماده شده است. من واقعاً ورودی های جدید را دوست دارم  به ویژه داوید زاپاکوستا ، کریس اسمالینگ و هنریخ مخاریان! خوشحالم که ایتالیایی های جوان زیادی در این تیم حضور دارند. فوتبال ایتالیا باید مترادف با کیفیت باشد ، بنابراین مرا خوشحال می کند که برخی از این بازیکنان را می ببینم. امیدواریم که این فصل موفقیت آمیز باشد. فورزا رما.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.