حافظ مسلمی 1672 روز پیش
بازدید 62 بدون دیدگاه

رسمی،اسمالینگ به رم پیوست

با تایید باشگاه رم، کریس اسمالینگ مدافع ٢٩ ساله منچستریونایتد با قراردادی قرضی یکساله به ارزش ٣ میلیون یورو به رم پیوست.
اسمالینگ صبح امروز به رم سفر کرد و ساعاتی قبل تست های پزشکی باشگاه را موفقیت پشت سر گذاشت.
اسمالینگ در تیم جدید خود شماره ۶ را بر تن خواهد کرد.قبل از مدافع انگلیسی، کوین استروتمن شماره ۶ جالوروسی بود.قبلتر از آن هم سالها شماره ۶ رم بدلیل آلدایر بایگانی شده بود.


اسمالینگ بعد از اسپیناتزولا، دیاوارا، ورتو، لوپز، مانچینی، زاپاکوستا، چتين به هشتمین خرید جالوروسی در تابستان لقب گرفت.
اسمالینگ به رما تی وی گفت :”به محض اینکه از علاقه مندی رم شنیدم،من میودانستم که شانس تجربه در یک لیگ جدید با یک تیم بزرگ با اهداف بزرگ را دارم و این همان چیزی است که می خواهم.من  احساس می کنم خوش شانس هستم که در اینجا هستم.”
” کمی پیش، شایعاتی پخش شد و این موضوع مرا علاقه مند کرد. اما شما هرگز نمی توانید به شایعات مطمئن باشید.”
“من فکر می کنم که حضور بازیکنانی مانند ژکو و کولاروف که تجربه حضور در لیگ برتر انگلیس را دارند، در تصمیم گیری من دخیل بود.”
“من می دانم که آنها بازیکنان با تجربه هستند و چه چيزي در ایتالیا و انگلیس بدست آوردند. صبحت کردن با آنها و سایر بازیکنان که تجربه بازی در ایتالیا دارند، باعث شد که احساس خوبی نسبت به رم و سری آ داشته باشم.”
“به طور واضح می توان گفت که همه می‌خواهند در لیگ برتر انگلیس بازی کنند، اما من آروزی روزی داشتم که خارج از کشور به فوتبال ادامه می دهم. سری آ یکی از برترین لیگ های جهان در کنار لیگ انگلیس هست؛ و اکنون قادر به تجربه سری آ در چنین باشگاهی بهترین فرصت برای من است.”


” بنظرم شروعی تازه در محیطی تازه می تواند برای من خوب باشد.من همیشه با خود فکر می کردم که اگر قرار است منچستریونایتد را ترک کنم، باید به باشگاهی بزرگ بروم که اهداف بزرگی دارد. ”
“رم تاریخ بزرگی دارد و همچنین دارای اهداف بزرگی هستند که من می خواهم بخشی از آن باشم و به تحقق آن کمک کنم.”
“بنظرم هنگامی که با مربی صحبت کردم و حس کردم که چکونه به فوتبال نگاه می کند و چطور تیمی می خواهد، احساس کردم که این بهترين تناسب و گزینه برای من است.”
” من تجربه بازی با چنین سیستمی را دارم و اگر می‌خواهید بالا بازی کنید، پس شما به مدافعان سرعتی نیاز دارید، بنابراین من می‌توانم، کمک کنم.”
” دربی بازی بزرگی هست که همیشه در تلویزیون و جهان مورد بحث هست. در ذهن همه مردم جهان بزرگ هست و از نظر طرفداران دیوانه کننده است. این همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم.”
” پس بنظرم ورود به باشگاه و تجربه دربی در طی چند روز، یک چیدمان عالی است.”
” از زمانی که فصل گذشته مصدومیت خود را سپری کردم، از لحاظ فیزیکی در فرم خوبی قرار دارم. ”


” واضح است که من در این فصل لیگ برتر بازی نکردم و اما هر روز تمرین می کردم و آمادگی جسمانی خوبی دارم.امیدوارم که با شروع تمرینات در لیگ بازی کنم.”
“هنگامی که در مورد اهداف تیمی با مربی حرف زدم به من گفت که باید در سری آ خوب باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم و در لیگ اروپا نیز رقابت خواهیم کرد و سعی خود را برای قهرمانی میکنیم.”
“اهداف زیادی وجود دارند که من می‌خواهم بخشی از آن باشم و به تبدیل رم به موفقیت بیشتر کمک خواهم کرد.”
“من فکر می کنم من فردی هستم که بسیار صادق است. من همیشه با 100٪ انرژی به میدان خواهم داد و تمام تلاش خود را خواهم کرد تا تأثیر مثبتی بگذارم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *