حافظ مسلمی 1691 روز پیش
بازدید 35 بدون دیدگاه

فونسکا بعد از شکست رئال

پائولو فونسکا سرمربی رمی ها بعد از برتری تیمش مقابل رئال در ضربات پنالتی گفت:”از عملکرد تیم بسیار خوشحالم.ما شانس های زیادی در نیمه نخست ایجاد کردیم.چیزی را که بیشتر از همه دوست داشتم،شجاعت بازیکنانم بود.شجاعت این که خود را نشان دهند و در برابر تیمی چون رئال بازی کنند.

تیم در چه وضعیتی است؟
” واقعا از عملکرد تیم راضی ام امروز. در نیمه اول موقعیت های زیادی خلق کردیم. چیزی که من را بیشتر تحت تاثیر قرار داد شجاعتی بود ه تیم از خود به نمایش گذاشت، شجاعت که ب خرج دادند و تلاش کردند بازی خودشان را مقابل رئال انجام بدهند.”
از تلاش و و واکنش تیم وقتی که عقب افتادند وگل دریافت کردید، چقدر راضی هستید؟
” ما درحال ساخت تیمی هستیم که خودباوری داشته باشند و به خودشان ایمان داشته باشند، تیمی که ایمان و شهامت و شجاعت داشته باشد و اینها نشان از شخصیت این تیم باشد. در نیمه نخست حداقل هشت موقعیت گل روی دروازه حریف ایجاد کردیم اما رقیب از روی اولین موقعیت گلزنی به گل رسید. منهای این عدم گلزنی از هشت موقعیت گلزنی، تیم واکنش خوبی نشان داد و جسارت به خرج داد، و این نشان میدهد که در برنامه هایی که داشتیم خوب پیش رفتیم و موفق بودیم در برنامه هایمان در این مورد.”
عملکرد ژکو؟
“این ژکو ای هست که از روز اول میشناسم. او همیشه ازخودگذشتگی زیادی از خود نشان میدهد و بسیار تاثیرگذار است همیشه. این لحظه او جزوی از تیم ما هست و روی او حساب باز کرده ایم. برای من که او بازیکن رم هست مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد.”
به دنبال چه بازیکنی در پست دفاع وسط هستید؟
“به دنبال بازیکن خاصی هستیم. ما در قالب یک تیم فشرده کار میکنیم به دنبال این هستیم که تا جایی که ممکن است از دفاع دور نگه داریم. به بازیکن با تجربه ای نیاز داریم ، بازیکنی با سرعت در چرخش توپ در زمین بازی سریع در پاسکاری کوتاه.”
تیم چقدر به سبک بازی ایده ال شما نزدیک است و چقدر توانایی کسب کرده؟
“پیشرفت زیادی داشتیم،می توانید ببینید که تیم به صورت متداوم و جمعی کار میکند. قطعا نیاز داریم که بعضی چیزها را تغییر بدهیم، اما میتوانم ببینم که بازیکنان آماده این تغییرات هستند.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *