حافظ مسلمی 1698 روز پیش
بازدید 40 بدون دیدگاه

زانیولو:توتی دوم نیستم و با الگو برداری از دروسی می خواهم پیشرفت کنم.

زانیولو مصاحبه با These Football Times داشت و هافبک 20 ساله خود را توتی نمی داند.

زانیولو گفت :”صادقانه بگویم من انتظار چنین فصلی را نداشتم،زیرا من بازیکن پریماورا محسوب می شدم. من هنوز راه زیادی را برای دستیابی به اهدافی دارم که می توانم با سخت کوشی به آنها دست یابم. در فصلی که گذشت چیزهایی زیادی آموختم اما اکنون با تلاش در رم باید فراتر بروم.”

” از لحاظ جسمانی و روانی، در دوسال اخیر بسیاری از چیز ها تغییر کردند.”

“من روزانه نگرشم را تغییر دادم و این یک گام رو به جلو برای من محسوب می شود.”

” من آموختم که چگونه به فوتبال که مهمترین چیز زندگی من است، تمرکز کنم. اهداف مهمی که در زندگانی دارم، همیشه به کمک من می آید تا از لحاظ ورزشی و زندگی رشد کنم. این همان راهنمای من است که باعث می شود با صد درصد توانم بازی کنم.”

” هنگامی که باشگاهی چون رم شما را برای تیم اصلی در نظر گرفته است، جواب منفی دادن غيرممکن است.”

” باید اعتراف کنم که در ابتدا فکر می کردم که برای کسب تجربه و قرض دادن اینجا هستم ولی ازبیو دی فرانچسکو با اعتماد به من، کمک شایانی به من کرد و اعتماد او یک نقطه عطف در زندگی من بود.بدون او آنقدر پیشرفت نمی کردم.من به او و تمام کسانی که مرا در رم حمایت کردند، مدیون هستم.”

” من باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که تا حرف های دیگران تاثیری در من نداشته باشد.من توتی دوم نیستم ولی آرزو دارم روزی مثل او شوم.تنها راهی که وجود دارد این است که هر روز با سخت کوشی در تمرینات حضور یابم، به مربی اعتماد کنم و تمام تلاشم را در زمین و مقابل طرفداران عشق انجام بدهم.”

” من باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که فروتن باشم و مهم از از همه به حرف دیگران گوش بدهم. تنها راهی که وجود دارد این است که هر روز با سخت کوشی در تمرینات حضور یابم.”

“از نظر تکنیکی خوب هستم و به همین دلیل همیشه شماره ده بازی کردم، اما باید بگویم که علاقه دارم به عنوان هافبک شماره 8 و حتی هافبک دفاعی بازی کنم.”

“دنیله دروسی یک رهبر واقعی است،او انسانی فوق العاده است. یادگیری از او بسیار اسان است و آموختم که چگونه فروتن باشم. تجربیات او در اختیار همه بود. او همیشه روی رم تمرکز دارد و من در تلاش هستم با الگو برداری از او به رم تمرکز کنم. ”

“من می خواهم رم را در مرکز تفکر و تمرکز خود قرار بدهم و بعد از آن می توانم مانند دروسی پیشرفت کنم. اکنون زمان در دست من است تا تاریخ خود را بنویسم.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *