حافظ مسلمی 1717 روز پیش
بازدید 37 بدون دیدگاه

مصاحبه مانچینی با رما تی وی

جانلوکا مانچینی بعد از پیوستن به رم مصاحبه ای با رما تی وی انجام داد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.

چه احساسی دارید که بازیکن آ.اس رم هستید؟
“پیوستن به یک باشگاه معتبر مانند رم یک افتخار برای من ست و نقطه اوج کار سخت ست از زمانی که که برای اولین بار شروع بازی کردن فوتبال کردم.من نمی توانم برای شروع این ماجراجویی جدید صبر کنم.من یک مرد بسیار خوشحال هستم.”

انتقال چگونه انجام شد؟
“این روند بسیار طولانی بود.در ژانویه بحث های زیادی وجود داشت اما هیج جیز مشخصی نبود اما در ژوئن مذاکرات به جلو حرکت کرد.من می خواستم به اینجا بیایم چون رم یک باشگاه بزرگ ست.در پایان مذاکرات به خوبی تمام شد.”

شما فرصت بازی در لیگ قهرمانان با آتالانتا را رها کردید و به اینحا آمدید…

بیشتر به خاطر این که رم یک باشگاه بزرگ ست و دشوار ست که تماس آنها را رد کرد.من دو فصل مهم در برگامو داشتم و موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان شدم اما رم فرصت بزرگی ست و من در حال حاضر آن را می خواستم و ماجراجویی شدیدی را شروع کنم.”

آیا شما با سرمربی صحبت کردید؟
بله در مورد چند چیز مختلف صحبت کردیم..اما ان را برای خودم نگاه خواهم داشت.اما من تحت تاثیر او قرار گرفتم.فقط می توانم بگویم که نمی توانم برای شروع صبر کنم.”

به وضوح در نبردهای هوایی خوب هستید. اما به همان اندازه در سراسر زمین به خوبی با توپ کار می کنید.مهم ترین جنبه بازی شما چیست؟

“من این کیفیت ها را دارم.بله!شاید حتی در روش بازی گاسپرینی حتی بیشتر و آشکار بود.اما من هنوز می توانم در این مناطق و بساری دیگر بهبود پیدا کنم.”سرمربی تلاش و شدت زیادی از بازیکنان خود می خواهد.شما احساس می کنید مناسب آن سبک هستید؟

“به نظر من داشتن کیفیت مهم ست.به دلیل این که شما قادر خواهید بود راه حریفان خود را ببنیدید و مانع از داشتم زمان زیاد برای انتخاب حرکت بعدی خود باشند.من فکر می کنم برای این سبک بسیار مناسب هستم.به خصوص به این دلیل که در برگامو بخش بزرگی از کار ما،نحوه تلاش ما بود.بنابراین من مشتاقانه منتظر هستم تا با سرمربی شروع کنم و آنچه را که در زمین می خواهد را درک کنم.”

سال قبل عملکردت برای تو دعوت شدن به تیم ملی رو به ارمغان اورد…

” سال قبل قطعا برای من عالی بود، تقریبا در همه ی حالات. هر بازیکن ایتالیایی ارزوی بازی کردن برای تیم ملی را دارد. من به اندازه ی کافی خوشبخت بودم که دعوت شدم و بازی کردم. دعوت شدن به تیم ملی انگیزه ی بسیار بزرگی برای من هست و یک  دلیل دیگر نیز هست ! برای اینکه می خواهم برای رم خوب کار کنم.”

این یه ننگ هست  که رقابت های زیر ۲۱ سال اروپا در تابستان جاری آنگونه که تو امیدوار بودی پیش نرفت…
” این آنگونه  که ما میخواستیم پیش نرفت، مخصوصا اینکه ما تیم قدرتمندی در اختیار داشتیم.ما اسپانیا را شکست دادیم و خب این یک ننگی ست که ما در برابر لهستان خوب کار نکردیم. اما این وضعی هست که پیش آمده و ما نمی توانیم  گذشته را متوقف کنیم  – ما باید  به اینده  نگاه کنیم و روی بهتر شدن  تمرکز کنیم.”

کمی دیگر از مسیر ات تا اینجا به ما بگو…

“خب من از فیورنتینا شروع کردم جایی که در اکادمی پیشرفت کردم از نُه سالگی تا نوزده سالگی. من چند باری هم به تیم اصلی دعوت شدم، ولی هیچوقت بازی نکردم.بعد از  آن دو سال را در پروجا گذراندم جایی که من به صورت حرفه ای در سری ب بازی کردم.بعد از آن من دوسال در برگامو بودم جایی که در همه ی زمینه ها پیشرفت کردم ؛ ذهنیت: در این راه من در بازی ها تمرکز می کردم و برای آنها اماده می شدم، ولی فیزیکی و تکنیکی هم پیشرفت کردم. من تشکر میکنم از سرمربی، اقای گاسپرینی بابت همه ی آنها.”

در اخر ، پیامی داری برای طرفداران رم؟
مانچینی: من فقط می خواهم به آنها بگویم که من همه کاری را که می توانم انجام می دهم.با تمرکز کامل و احترام. هر زمانی که وارد زمین بشوم،سخت تلاش خواهم کرد برای تیم و تلاش میکنم که طرفداران، باشگاه و هم تیمی هایم به من افتخار کنند.”

 

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *