حافظ مسلمی 1778 روز پیش
بازدید 37 بدون دیدگاه

کنفرانس رانیری قبل جدال ساسولو

کلودیو رانیری سرمربی آ.اس رم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ساسولو شرکت کرد که بخش های مهم آن در زیر قرار گرفته ست.
“بازیکنان خوب هستند.زانیولو از ناحیه ساق پا کمی مشکل دارد بنابراین به صورت انفرادی کار می کند.از طرفی مشکل پلگرینی جدی نیست و فکر می کنم برای دیدار شنبه در دسترس خواهد بود.اگر نباشد،برای دیدار پایانی در دسترس خواهد بود.طرفداران ازمن در مورد تصمیمات مربوط به ده روسی پرسیدند و من نیز گفتم کسانی که در لندن و آمریکا هستند تعیین کردند.من هیچ چیز در مورد برنامه های آینده پالوتا نمی دانم من با آنها در مورد آن صحبت نکردم.ما همچنین برخی از امتیازات بزرگ را از دست دادیم.من همکاری خود را با رم بعد از دو مسابقه پیش رو به اتمام می رسانم.باشگاه می خواهد تغییر کند انها بازیکنان دیگری می خواهند و مانند این که بازیکنان باشگاه های مختف را انتخاب می کنند باشگاه ها نیز تغییر می کنند.من مربی هستم، اگر از من بپرسید، من می‌گویم که ده روسی را می‌خواهم و او را نگه می دارم؛ زیرا می دانم که او از نظر شخصیتی و کیفیت چقدر برای تیم ارزشمند است.
ما در مورد رهبران تیم حرف می زنیم، خیلی از آنها وجود دارند، بعضی ها رهبر تیم برای طرفداران، رسانه ها و باشگاه هستند و دنیله رهبر قاطع تیم است.او مربی تیم در میدان مسابقه است، او به دلایلی برای تیم گرامی است و این خوب است.
من از بالدینی خط نمی گیرم ولی از رابطه آن با مالک خبر دار هستم ولی از جزئیات بی خبر هستم. در کل از وظایف او آگاه نیستم.من انتظار دارم که تیم را از نظر ذهنی در سطح بالایی ببنیم تا فیزیکی و واضح است که کدام مهم تر است.من از طرفداران خواستم که ما را حمایت کنند، و آنها به بهترین شکل آن را انجام دادند. من فقط می توانم از آنها تشکر کنم.فکر می‌کنم ما باید از چیزی که این هفته اتفاق افتاد عبور کنیم. شایعات در مورد مربی بعدی نیز می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد، اما بازیکنان باید ادامه دهند. ما هنوز شانس کسب سهمیه داریم و باید با تمام توان برای آن تلاش کنیم.زمانی که این کار را قبول کردم می‌دانستم باید به تیم روحیه بدهم. این صحبت‌های رسانه‌ای کمکی نمی‌کند.رم جو خاصی دارد. طرفداران رم باشگاه خود را بسیار عمیق دوست دارند. زمانی که المپیکو مملو از تماشاگر است، می توانید چیزهایی را به دست آورید که در جای دیگر امکان پذیر نخواهد بود.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *