حافظ مسلمی 1783 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

رانیری :برای پیروزی باید متمرکز و مصمم باشیم

کلودیو رانیری در مصاحبه مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل یوونتوس حاضر شد و اعلام کرد که، فصل بعد سرمربی جالوروسی نمی شود و هنوز رم را مدعی کسب سهمیه می‌کند.رانیری گفت :”برای برد یووه ابتدا باید متمرکز و مصمم باشیم. ما کاملا آگاه هستیم که چه فرصتی را در بازی مقابل جنوا از دست دادیم،اما باید واکنش خوبی به بازی یکشنبه نشان دهیم و عملکرد خوبی برای طرفدارانمان داشته باشیم.”
“وقتی که من آمدم رسیدن به لیگ قهرمانان بسیار سخت بود ولی الان سرنوشت سهمیه همچنان در دست ماست. ما سه بازی پیش رو داریم و باید در آنها به پیروزی برسیم و کار خود را به درستی انجام دهیم.”
” طرفداران هر تیمی می خواهند که برنده باشند و قهرمان شود ولی در یک مسابقه یک تیم می‌تواند قهرمان شود.”
” ژکو بازیکن بزرگی است، او با تمرکز و تلاش بسیار تمرین می‌کند. البته که او در این فصل گل‌های کمتری به ثمر رسانده اما او کاملا متعهد است و کارهای مهمی برای هم تیمی‌هایش انجام می‌دهد.”
” زانیولو هافبک میانی است که من از او به عنوان یک وینگر راست بهره می برم ولی وینگر پست اصلی او نیست. او سرعت، قدرت و شجاعت دارد که برای بازی در هر پست کافی است.”
” فراموش نکنید که این اولین فصل حضور او در سری آ است پس نمی تواند در همه دقايق در میدان باشد. نیکو اخیرا با انگیزه بیشتری در تمرینات حضور می یاید و این مهم است. ”
” من به رم آمدم زیرا به عنوان یک هوادار رم از تماس و تلاش برای کمک به تیم هیجان زده و مشتاق شدم. کار من در اینجا تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.”
” چنگیز همیشه به فکر گلزنی است و قدرت شوتزنی خوبی هم دارد. مصدومیت های این فصل باعث شده است که نتواند خود واقعی اش را نشان دهد. او در حال بهبود در تمرینات است. چنیگز از آن دسته از بازیکنانی است که در فاز دفاعی کمکی نمی کنند. او باید در فاز دفاعی بیشتر به تیم کمک کند. ”
” درست است که ما در مورد مسائل جزئی صحبت می‌کنیم، اما ما مربیان و بازیکنان را باید بر روی کار خود متمرکز کنیم و تنها به بازی پیش رو تمرکز کنیم.”
“وقتی به رم جواب مثبت دادم، تصميم من این بود که به تیمی که دوستش دارم، کمک کنم. وقتی فصل تمام شود، کار من اینجا تمام می شود . من می‌خواهم با رم در باره آینده حرف بزنم. ”
“یوونتوس جزو بهترین تیم‌های حال حاضر است. رم برای رسیدن به چنین سطحی نیاز به استادیوم خودش دارد. بدون آن رسیدن به چنین سطحی بسیار دشوار خواهد بود. ”
“آنچه که باعث تشکیل یک تیم می شود، شامل عزم، فلسفه شخصیت و کیفیت تیمی و فردی است. تیمی که اینها را بطور کامل داشته باشد، برای هر جامی می جنگد. ”
“پاستوره در این هفته به خوبی تمرین کرده است. او دلایل من برای قرار نگرفتن در ترکیب اصلی مقابل جنوا را درک می‌کند. او ممکن است برای بازی یکشنبه در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.”
“سانتون و کارسدورپ شرایط مطلوبی دارند و تمام هفته را به تمرین تیمی پرداختند.با این وجود آنها نمی توانند تمام ۹۰ دقیقه را بازی کنند.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *