حافظ مسلمی 1792 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

ایجنت شیک:پاتریک در رم می ماند

پاتریک شیک که در فصل 2017 با مبلغ 42 میلیون یورو به رم پیوست، نتوانست انتظارات را بر آورده کند و طرفدارارن را دلسرد کرده است.مهاجم چک تبار چندین مرتبه نزدیک به ترک رم بوده است ولی سرمربیان رم با حمایت از او مانع خروج او شدند.

ایجنت او به شایعات ترک شیک جواب داده است و اذعان کرده است که شیک فصل بعد در پایتخت ایتالیا به فوتبالش ادامه می‌دهد. او به idnes.czگفت :”من هفته گذشته در شهر رم بودم. سرمربی و مدیر ورزشی تغيير کرده اند ولی چیزی برای ما تغییر نکرده است. فصل بعد برای پاتریک تعیین کننده خواهد بود. سرمربی تغییر می کند و این در فوتبال طبیعی است ولی باشگاه همچنان به فعالیتش ادامه می دهد. من اغلب به موکلانم می گویم که نسبت به وضعیت شکایت نکنند و روی کار خود تمرکز کنند.”

” شیک بسیار روی تمرکزش کار می کنند تا بر انتظارات بیش از حد غلبه کند. شیک شخصیت خاصی دارد و سبک بازی او هم خاص است، او فقط باید کمی در حمله زهر دار تر باشد.”

” من از اینکه او در گلزنی زیاد موفق نیست،نگران نیستم؛ زیرا او باید با ژکو، پروتی، الشعراوی، کلایورت، چنگیز و پاستوره رقابت کند.”

” البته اگر او موفق به ثبت 10 گل شود ما خوشحال می شویم، اما پاتریک هنوز جوان است. من به او توصیه میکنم که فصل بعد در رم بماند. من فکر میکنم که فصل بعدی، امتحانی برای او خواهد بود.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *