حافظ مسلمی 1812 روز پیش
بازدید 28 بدون دیدگاه

کنفرانس رانیری پیش از دیدار با اودینزه

رانیری: هوادرها از ما انتظار دارند که همینطور پیش بریم و پیروز بشیم.”

کلودیو رانیری در کنفرانس خبری قبل از دیدار رم-اودینزه شرکت کرد که صحبت های او در زیر قرار گرفته ست.
” زود است برای گفتن اینکه بعد از برد مقابل سمپدوریا تیم و بازیکنان  به طور کامل متحول شده اند، مشخص است که برد مقابل سمپدوریا عامل افزایش روحیه همه ما شده ، اما فعلا باید به راهی که در پیش گرفتیم باید ادامه بدیم.
– اودینزه با ایگور تودور شکست ناپذیر است، انتظار دارید شاهد چه بازی ای باشید؟
” در این بازه زمانی آنها سخت ترین رقیب هستند. در برابر تیمی صف آرایی میکنیم که باکیفیت هستند و خیلی نزدیک به هم و فشرده بازی میکنند. خیلی نگران هستم. باید خلاقیت به خرج بدیم و مطمئن بشیم که گرفتار ضدحمله ها نمیشویم، این دقیقا چیزیه که اوینزه به دنبالش هست، فشار آوردن و فشرده و نزدیک به هم بازی کردن و بعد گرفتن توپ و ضد حمله!
به کمک هوادارها نیاز داریم، باید پشت ما رو خالی نکنن و این بازی رو به یک بازی فوق العاده تبدیل کنیم. بدنبال رسیدن به سهمیه چمپونزلیگ هستیم ، این چیزی است که هم هوادارها میخواهن و هم ما. باید از تیم حمایت کنند و ما رو به جلو رفتن و گرفتن پیروزی تشویق کنن. باید صبور باشیم.”
” دوست دارم با دو مهاجم بازی کنم از ابتدای بازی اما فکر میکنم این چیزی هست که اودینزه می خواهد، یکی از بین دو مهاجم انتخاب میکنم و تک فوروارد بازی میکنیم، اما لازم است که تمام شرایط را بسنجم”
– برد مقابل بارسا، دقیقا یک سال گذشت؛ چرا رم در سطح یک سال پیش نیست؟
” در کل نظر من این ست، بازی سمپدوریا رو پشت سر گذاشتیم، حالا چه برسد به بازی یک سال پیش، گذشته گذشت. من به فکر بازی با اودینزه هستم، مرور گذشته دیگر اهمیتی ندارد. آینده مهم تر است. هواداران انتظاراتی عملکرد بالایی از ما دارند. از ما میخوان که نشون بدیم چقدر رسیدن به سهمیه برای ما مهم است. راه سختی پیش رو داریم با رقبایی که در حال رقابت با ما هستند، اما ما برای هوادارها هر کاری میتوانیم انجام بدیم.
– فلورنزی بازی خواهد کرد؟
” آلساندرو دیروز انفرادی تمرین کرد امروز هم با تیم تمرین خواهد کرد، باید ببینیم در چه وضعیتی هست بعد تصمیم میگیرم. با سه دفاع بازی خواهیم کرد، باید ببینیم چی پی میاد.”
– ژکو؟ تیم چقدر دلتنگ گلزنی زکو است؟
” تیم همیشه دلتنگ گلزنی گلزن ترین بازیکن تیم میشود. اگر بازیکنی عادت به 18 یا 20 گلزنی در هر فصل داره، اگر به حد نصابی که انتظار دارید نرسد قطعا نبود و غیبتش را حس میکنین. اینکه به سختی تلاش می کند و تمرین میکند تا بازی خوبی داشته باشد، مهم است!”
– کریستانته؟
“برایان بازیکنی با ظرفیت بالاست. در آتالانتا اسم و رسمی برای خودش دست و پا کرد، اما من قبل از اآن هم میشناختمش. هم در فاز حمله هم در دفاع بسیار خوب کار میکند، کیفیت بالایی دارد و خیلی خوب به حمله اضافه میشه و پتانسیل بالای گلزنی دارد.از این که تو را در تیمم دارم خوشحالم.
– فرانچسکو توتی و نقش مدیریتی و قدرت تصمیم گیریش در باشگاه؟
” شخصیت درستی برای این پست است چون عاشق رم است. با استعداد است و توانمند، و در حال پیشرفت است، قدم به قدم پیش میرود . هیچکس از بدو تولد همه چیز بلد نیست، فرانچسکو مصمم به بدست آوردن و یاد گرفتن چیزهای زیاد و بزرگی است و امیدوارم که موفق شود.. شخص خوبی برای پست مدیریتی است اما باید به او فرصت داده شود تا خودش رو ثابت کند.”
– جاستین کلایورت شنبه بازی خواهد کرد؟
” جاستین جوانی با پتانسیل های بسیاری و ظرفیت های زیادی است، خیلی خوب کار خواهد کرد. برای جاستین آسان نیست که باشگاهی را ترک کند که حرکت و موقعیت تک تک بازیکنان به دقت برنامه ریزی شده، و به تیمی با یک محیط متفاوت وار شود، راحت نیست. خیلی خوب با محیط سازگار شده و ازش انتظارات زیادی دارم همانطور که از الشعراوی دارم، جاستین بازیکنی است که هم خوب می تواند گل زنی کند و هم در عرض زمین خوب عمل کند. این خیلی مهم است.
– دنیله توانایی بازی در دو بازی پشت سرهم را دارد؟
“دنیله می تواند بازی کند و این خیلی مهم است. ما باید هوشیار باشیم چون اودینزه تلاش در به تله انداختن ما و فرار به سمت دروازه ما هست. اگر 40 یا 50 متر فضا برای فرار و حرکت داشته باشند قطعا ما رو دچار مشکل خواهند کرد.”
– در زمان حضور دیفرانچسکو رم اکثرا با چپ پاها در بال راست و یا برعکس بازی میکرد، نظرتون در این مورد؟
” من از هر دو روش خوشم می آید بستگی به بازی و خیلی چیزهای دیگر هم دارد. بستگی به اینکه چه چه بازیکنانی بکار گرفته میشوند بستگی دارد. دوست دارم به بازی کردن در پستی که احساس راحت و بهتری دارن کمک کنم. اما قطعا بعضی اوقات لازم است که بازیکنان خارج از پست تخصصی شون بازی کنند.
– برای رسیدن رم به سطحی که در زمان بازی مقابل بارسا داشت به چه چیزی نیاز دارین؟ اصلا امکان دوباره اتفاق افتادن همچین چیزی وجود داره؟ چه تعداد از بازیکنان به اندازه کافی خوب هستند برای ماندن در رم؟

“ما بازیکنان فوق العاده ای داریم. اکثر بازیکن ها جوان هستند و نیاز به داشتن تجربه و بالا رفتن تجارب شون لازم است. باید بهشون زمان بدیم.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *