حافظ مسلمی 1841 روز پیش
بازدید 32 بدون دیدگاه

رانیری :واکنش خوبی از خود مقابل امپولی نشان دادیم

رانیری قبل از بازی با اسپال به سوال خبرنگاران پاسخ داد. او معقتد است که واکنش مثبتی را در بازی مقابل امپولی شاهد بودیم و اسپال را تیمی دست و پا بسته نمی داند. رانیری گفت :تیم واکنش مثبتی در مقابل امپولی از خود نشان داد . اکنون بیش از نمی توانم از آنها بخواهم. بازیکنان با شیوه خاصی بازی می کنند ولی آن چیزی که من از آنها خواسته بودم را با تمرکز انجام دادند.
حضور شیک و ژکو در کنار هم؟ ما به نگرش تیم کار داریم و با توجه به آن سيستم را انتخاب می کنیم.نکته مهم در انتخاب سیستم این است که بازیکنان راحت باشند و به خوبی بازی کنند.
زانیولو و کولاروف از زمانی که من آمدم در اکثر جلسات تمرینی غایب بودند و شرایط آنها باید بررسی شود. در صورتی که وضعیت خوبی در امروز و فردا داشته باشند می توانند بازی کنند.
حضور سانتون یا کارسدورپ؟با توجه به اخراج فلورنزی آنها گزینه های مناسبی هستند ولی اول وضعیت کولاروف را دید.
وضعیت فازیو؟او یک بازیکن مهم برای تیم است. بازیکنان ماشین نیستند ولی می توانند از وضعیت سخت و دشوار خارج شوند. او یک بازیکن عالی برای خواندن بازی حریف است.
چنگیز؟ او همچنان در حال ریکاوری و بازگشت است.چنگیز به بازی های ملی نمی رسد و در اینجا به روند بازگشتش ادامه می‌دهد. امیدوارم که پس از فیفا دی آماده باشد.
زمانی که من رم پیوستم دو بازی را واگذار کرده بودیم و در شرایط ایده آلی نبودیم و بازیکنان زیادی را از دست دادیم پس بازیکنان جوان وارد شدند و پیام من به آنها این این است که بدون ترس بازی کنند.
من بازی های اسپال را تماشا کردم و آنها در خط حمله خطرناک هستند. سرعت آنها می تواند باعث مشکل برای ما شود ولی باید متمرکز و سازماندهی خوبی داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *