حافظ مسلمی 1877 روز پیش
بازدید 34 بدون دیدگاه

دیفرا :کیوو تیم خطرناکی است

 

ازیبو دی فرانچسکو قبل از بازی با کیوو مصاحبه انجام داد.دیفرا معتقد است که کیوو تیم خطرناکی است و رم تداوم ندارد. بخشی هایی از مصاحبه  به نقل از سایت رسمی آ.آس رم در زیر قرار گرفته شده است.
آیا بازی با پورتو روی بازی با کیوو تاثیر می گذارد؟”بازیکنانی هستند که به فردا نمی رسند. اولسن و مانولاس نمی توانند بازی کنند ولی امیدوارم که بازی با پورتو برسند. دروسی باید تحت نظر قرار بگیرد، او 100%آماده نیست. ژسوس برگشته و همراه تیم سفر می کند.”
خطرات فردا چیست؟”تیم های کوچکتر خطرناک تر هستند و ماهم فاقد تداوم هستیم. نباید در کارهای دفاعی مثل بازی میلان باشیم.”
آیا کارسدورپ و شیک بازی می کند؟”ممکن است. کارسدورپ چند بازی اخیر بازی کرده است و خوب نشان داده است. شیک در آخرین بازی بی رحم بود. هر می خوب هستند و می‌تواند بازی را از اول شروع کنند.”
آیا می‌توان در ترکیب 3-3-4 بطور همزمان از دروسی و انزونزی استفاده کرد؟”آن‌ها دو بازیکنی هستند که ویژگی‌های متفاوتی دارند، آن‌ها میانه زمین ما را متعادل می‌کنند. ما بیش از ۲۰ بازی با نتیجه 1-3-2-4 انجام داده‌ایم و برخی از آن‌ها عالی بودند. اما نگرش ما از نوع تشکیل ما مهم‌تر است.”
آیا فلورنزی طلسمی دارد؟ “من متقاعد شدم که رشد کارسدورپ باعت انگیزه برای فلورنزی ‌ شده است. رقابت در یک تیم برای همه خوب است. او خوب تمرین می‌کند و من متقاعد شده‌ام که به درخشش خودش باز خواهد گشت. ”
کولاروف با طرفداران مشکل دارد. نظرت چیست؟ “ما همه انسان هستیم و اشتباه می کنیم. کولاروف همیشه فداکاری های زیادی نشان داده است. به خاطر داشته باشید که او یک ماه و نیم با پای شکسته بازی می‌کرد.”
وضعیت فوزاتو و میرانته چگونه است؟ “فوزاتو به لطف کار زیاد رشد کرده است. او پتانسیل بالایی دارد. او دروازه بان خوبی است. میرانته در مقابل کیوو به میدان می رود.”

نظرات کاربران

  • لطفا از تایپ کردن فینگلیش خودداری کنید. در غیر این صورت نظر شما بررسی نخواهد شد.
  • هدف شما ارسال تبلیغات یا بک لینک نباشد. در غیر این صورت دیدگاه حذف می شود.
  • دیدگاه شما فقط و فقط در رابطه با این موضوع باشد.
  • به دیگران توهین نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *